Wij verzorgen al 15 jaar HRM-werkzaamheden. Wij hebben in die tijd ontzettend veel ervaring en kennis opgedaan over personeelszaken. Vanuit ons standpunt: Mensen maken het verschil, zorgen wij ervoor dat personeel altijd goed behandeld wordt. Op die manier kan de onderneming pas echt een succes worden. Omdat wij de beste op het gebied van payrolling willen zijn, werken wij aan succesvolle en langdurige relaties met onze opdrachtgevers en onze medewerkers. Uiteindelijk komt alles samen in onze 4 kernwaarden: Persoonlijk, flexibel, deskundig & betrouwbaar.
Persoonlijk
Persoonlijke benadering staat bij ons voorop. Wij vinden het belangrijk te weten wat u en uw medewerkers beweegt en verdiepen ons daar graag in. Al onze relaties kennen wij persoonlijk. Wij weten hen drijft zodat we dit kunnen inzetten in onze manier van werken.
Flexibel
Wij houden van korte lijnen en schakelen snel. Samen met onze relaties maken we iedere dag weer de juiste prioriteiten. We denken graag mee en komen altijd met passende oplossingen.
Deskundig
Doordat wij ruim 100 jaar aan werkervaring in huis hebben, bieden we altijd op ieder niveau een goed en deskundig advies. Uiteraard passen wij hierbij onze kennis op het gebied van de huidige CAO’s en wet- en regelgeving toe.
Betrouwbaar
Duidelijkheid, daar houden we van. Onze vooraf gemaakte afspraken en beloftes komen wij dus altijd na, daar kunt u op vertrouwen.
We leren u ook graag beter kennen! Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan en kom er achter wat we voor uw onderneming kunnen betekenen.